Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Logowanie do programu „eBOK”
Każdy lokator może się zalogować na swoje konto do systemu „eBOK”.
System ten, umożliwia obserwowanie swoich danych adresowych, księgowych oraz bieżącego stanu mediów np. zużycia wody…itp.
Aby zalogować się do systemu „eBOK” należy kliknąć na powyższy odnośnik a następnie wpisać identyfikator i hasło. Jeżeli lokator nie posiada danych do identyfikacji w systemie (identyfikatora, hasła) – prosimy o kontakt z biurem Obsługi Klienta lub drogą elektroniczną po odbiór identyfikatora i hasła.
W przypadku problemów prosimy dzwonić pod nr 89 649 93 25 649 93 23 lub wysłać wypełniony
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY o założenie konta na adres biuro@smpraca.ilawa.pl
Uwaga! Gdyby powstał problem z pobraniem formularza proszę o weryfikację na innej przeglądarce, oraz sprawdzić zaporę antywirusową.